absoolutvoodka

Direktlänk till inlägg 8 april 2011

Kärlek <3

Av Milla Persson - 8 april 2011 16:53

Vafan jag vill bli kär (igen).. Vill ju ha nån.. Men men.. Får väl leva singel livet ut -.- Jobbigt som fan :( Saknar verkligen den känslan att älska nån. Men vem fan vill bli kär i mig egentligen???? Allt blir bara fel för man har otroligt skyddande föreldrar och typ aldrig pengar. Stoora problem blir de bara då.. Asså bara fuck it.. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla Persson - 5 augusti 2011 23:40

Tjjena, de va fan längesen jag skrev här sist :/ Men ska försöka bli bättre på de :) Något jag måste berätta e att jag har flyttat till hörby :/ tråkigt men sant. Men idag har jag inte gjort så mkt varit ute med lillsyrran :) träffat lite folk som in...

Av Milla Persson - 21 april 2011 20:27

Shiit har ju inte skrivit på länge ju :o Ja de som har hänt under tiden eh ju mest plugg och sånt. Har shoppat också :D så jävla gitt asså, två nya skor :D så nu har jag bestämmt mig att jag ska inte ha kill kläder på balen. Hitta jätte fina klackar ...

Av Milla Persson - 16 april 2011 13:50

Jaha lördag idag :/ Inget att göra, lust att åka någonstanns men har inte pengar :P får inte dom fören på ons :P Men men :) Ohh jag har hittat en mobil jag vill ha en sony ericsson xperia arc :o Den eh så snygg.... Vill ha. Men nu ska jag ut och gå r...

Av Milla Persson - 12 april 2011 17:12

Tröööött.... Asså har as ont i huvudet.. tänker väl för mck på dig. Meen men. Idag har varit en ganska bra dag, bara ite seg, slutade kl 12 idag :) Sen gick man hem till Louise och åt och fixade sig där, sen träffa man en snell kille xD men inte så l...

Av Milla Persson - 11 april 2011 07:21

Jaha då va den lilla helgen över :( vill ju sova mer :D Jaja ska till bussen om en halv timme, men mamma har inte kommit hem än med sminket så jag kan inte sminka mig :o och aldrig jag går utan smink :P Jaja efter skolan måste jag stanna kvar i höör ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards