absoolutvoodka

Direktlänk till inlägg 11 april 2011

Måndag -.-

Av Milla Persson - 11 april 2011 07:21

Jaha då va den lilla helgen över :( vill ju sova mer :D Jaja ska till bussen om en halv timme, men mamma har inte kommit hem än med sminket så jag kan inte sminka mig :o och aldrig jag går utan smink :P Jaja efter skolan måste jag stanna kvar i höör för att skaffa fler p-piller :P Drygt.... Men men jag överlever :D Men nu ska jag platta mitt hår så tiden kan gå lite fortare seeyaaaa... :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla Persson - 5 augusti 2011 23:40

Tjjena, de va fan längesen jag skrev här sist :/ Men ska försöka bli bättre på de :) Något jag måste berätta e att jag har flyttat till hörby :/ tråkigt men sant. Men idag har jag inte gjort så mkt varit ute med lillsyrran :) träffat lite folk som in...

Av Milla Persson - 21 april 2011 20:27

Shiit har ju inte skrivit på länge ju :o Ja de som har hänt under tiden eh ju mest plugg och sånt. Har shoppat också :D så jävla gitt asså, två nya skor :D så nu har jag bestämmt mig att jag ska inte ha kill kläder på balen. Hitta jätte fina klackar ...

Av Milla Persson - 16 april 2011 13:50

Jaha lördag idag :/ Inget att göra, lust att åka någonstanns men har inte pengar :P får inte dom fören på ons :P Men men :) Ohh jag har hittat en mobil jag vill ha en sony ericsson xperia arc :o Den eh så snygg.... Vill ha. Men nu ska jag ut och gå r...

Av Milla Persson - 12 april 2011 17:12

Tröööött.... Asså har as ont i huvudet.. tänker väl för mck på dig. Meen men. Idag har varit en ganska bra dag, bara ite seg, slutade kl 12 idag :) Sen gick man hem till Louise och åt och fixade sig där, sen träffa man en snell kille xD men inte så l...

:)

Av Milla Persson - 10 april 2011 20:14

Idag har man bara städat sitt jävla rum och snackat me underbara människor på msn :) Just nu har jag bara tråk :( Inget att göra nu förtiden... Måste börja gymma också :) så man kan få smal och fast mage ;) Bara en vecka kvar i skolan sen eh de lov :...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards